אך, למען האמת, יש פתרון טוב יותר ופשוט יותר: לשמור על שמות בעלי המקצוע שטיפלו בנו מלכתחילה. נשמע בנאלי? ייתכן, אך הרבה אנשים נוטים לאבד את הטלפון של בעלי המקצוע, נוטים לחשוב שאם נפתרה בעיה אחת- לא תופיע אחרת, וכך הם נשארים בלי בעלי מקצוע, ובעיות אשר, כמובן, צצות וחוזרות.
החשמלאי, זה אשר מתקן לנו קצר, מחליף לנו את הפקק בלוח החשמל, מתקין לנו נקודות חשמל בבית ולעיתים אף מחליף מנורות במידה ואין אנו יודעים איך: אם נדע לשמור על קשר עמו, נדע שנוכל לצלצל אליו בכל שעה שאנו נתקלים בה בבעיית חשמל , והוא יגיע בהקדם האפשרי ויבצע את עבודתו בצורה אמינה ויסודית.
חשמלאי טוב אשר עובד איתנו תקופה ארוכה ידע להופיע בביתנו בכל שעה של תקלה, אך יעשה עבורנו דברים נוספים אשר חשמלאי שמופיע אצלנו בפעם הראשונה לא יעשה. למשל: הוא יטפל בכל הבירוקרטיה אל מול חברת חשמל, הוא יידע לבדוק את מצב החשמל בבית באופן כללי, ויידע לעדכן אותנו בכל שינוי שחל, על מנת שנהיה מוכנים לכל בעיה בטרם היא מופיעה אצלנו.
עבורנו, קשר עם בעל מקצוע איננו אומר רק עבודה מהירה וטובה. מדובר באוצר של אמינות, יסודיות, תחושה טובה שיש לנו על מי לסמוך, ואין לנו צורך להתחיל לחפש בעל מקצוע אשר אין לנו מושג לגבי יכולותיו, אמינותו, ועד כמה הוא יפתור לנו את הבעיה. כאשר יש לנו בעל מקצוע משלנו אנו יכולים לישון בשקט, גם כאשר מתגלה בבית בעיית חשמל כלשהי.
כמובן ששמירת קשר עם חשמלאי, או כל בעל מקצוע אחר, אין זה אומר בהכרח להיות חבר שלו, או להזמין אותו לקפה ועוגה. מצידנו זה מצריך,בדרך כלל, דבר אחד או שניים: ראשית- להפנות אליו לקוחות, חברים אשר נתקלו בבעיה וזקוקים לפיתרון. זה יראה לו כמה אנו מעריכים אותו ועוזרים לו להגדיל את העסק שלו. שנית- לצלצל אליו בכל פעם שנתקלנו בבעיה. מצידו, כמובן, זה דורש להעניק לנו עבודה מהירה, מקצועית, ואם אפשר- במחיר מוזל...