האינטרנט מאפשר לאנשים להכיר עולמות, שעד בוא האינטרנט היו חבויים ונסתרים מהם. האדם הממוצע יכול ללמוד מהאינטרנט דברים אשר קודם לכן התקשה להשיג עליהם חומר ולקבל עליהם מידע. האינטרנט פתח אופציות חדשות בתחומים רבים, החל מהתחום האישי ועד התחום הלאומי, אשר הפכו את האנושות למתקדמת ומפותחת יותר.
אחד הדברים שהאינטרנט פתח הוא האפשרויות לאנשים להכיר אנשים אחרים בעזרת רשתות חברתיות ותוכנות מסרים שונות. האדם יכול להכיר היום אנשים מארצות שאליהן לא יגיע לעולם, או יתקשה להגיע בשלב בו הוא מצוי בחייו. מובן שהאפשרויות האלה מעניקות משמעויות שונות ורבות בחייו, ומלמדות אותו דברים אשר לא ידע, וספק אם יכול היה להכיר בקלות כזאת, ללא האינטרנט.
מי שיידע לנצל את האינטרנט בצורה טובה ירוויח מכך הן מבחינה אישית והן מבחינה כלכלית.
הדוגמא הטובה ביותר היא סרט מוצר, או, בשמו המוכר יותר, סרט תדמית. חברות מסחריות רבות מפנימות היום שדרך התקשורת אשר נמצאת בשימוש הרב ביותר כיום היא האינטרנט. יותר ויותר אנשים נמצאים שעות רבות מול מסך המחשב, הן בבית והן בעבודה, וגולשים באינטרנט.
אותן חברות יכולות לנצל זמן זה של האנשים, ולהציג לפניהם סרט תדמית אשר יודע אותם אל החברה, שירותיה ומוצריה. כך יכירו הגולשים חברות חדשות, ייפתחו לענפים שלא הכירו, לחברות של שמעו עליהן או למוצרים שלא ידעו על קיומם. חברות חכמות יידעו לגרום לגולש להסתקרן בעזרת סרט תדמית זה, ולרצות להכיר את החברה שלהם טוב יותר.
עידן האינטרנט פתח, כפי שציינתי, אופציות רבות, הן בפני קהל הגולשים והן בפני אנשי עסקים וחברות עסקיות. מי שיידע לנצל עידן זה בצורה נכונה, דרך אתר אינטרנט מושקע, אפשרויות שירות דרך האינטרנט, הצגת סרטי תדמית והתקשרות עם הקהל דרך האינטרנט- ירוויח. הוא אינו צריך להיות מופתע מן הגילוי שדרך האינטרנט רווחיו עולים על אלה שהוא משיג מצורת ההתקשרות הישנה עם הלקוח- התקשרות מפה לאוזן או דרך פרסומות טלוויזיה ושלטי חוצות.