כיצד מזמינים חברת שירותי ניקיון
החברה אשר אנו מזמינים צריכה להיות מספיק גדולה על מנת לשרת אותנו, זמינה לעבוד בשעות שאנו מבקשים, עם כמות העובדים שאנו דורשים, ולהציג לנו תוכנית עבודה ברורה, יומית, שבועית וחודשית. זאת על מנת שנדע בדיוק כיצד החברה מתכוונת לשמור על נקיונו של העסק שלנו.
אילו שירותי ניקיון קיימים
מעבר לניקיון בסיסי של טאטוא, ושטיפה, ישנם סוגי ניקיון נוספים. במשרדים בהם השירותים נמצאים בתוך המשרד נדרש לנקות אותם בכל פעם שמתקיים ניקיון במשרד. חשוב שהאשפה תתרוקן מכל הפחים בכל סבב של ניקיון. במידה והמשרדים מכילים שטיחים מקיר לקיר- עלינו לדרוש ניקיון שלהם על ידי שואבי אבק, ומדי כמה זמן יש לערוך פוליש רציני הכולל גם ריסוס של המשרד מפני מזיקים שונים.
כמה עובדי ניקיון עלינו לשכור
הדבר תלוי בגודל המשרד ובשעות העבודה. במידה ומדובר במשרד קטן שעובד שעות מעטות- עובד ניקיון אחד יספיק. אך במידה ומדובר במשרד גדול אשר עובד כל היום לעיתים גם שני עובדי ניקיון לא יספיקו.
באילו שעות עלינו לדרוש מעובדי הניקיון לעבוד
בדרך כלל נהוג שסבב ניקיון אחד מתבצע בבוקר, בטרם מגיעים העובדים למשרד, וסבב שני מתבצע בערב, אחרי עזיבתם את המשרד. במידה ומדובר במשרדים גדולים, ניתן לדרוש שעובד ניקיון אחד יהיה במשך היום במשרדים וידאג לשמור על ניקיון הלובי, המעליות, או כל אזור אחר בו עוברים לקוחות רבים.
האם יש להשאיר מפתח לעובדי הניקיון
הדבר תלוי בשני דברים: ראשית- במידת האמון שאתם רוחשים כלפי העובד, ושנית- במידת האבטחה שיש לכם בעסק. במידה והעובד נמצא אצלכם זמן רב, הרי שאחרי תקופת זמן תוכלו לדעת ברמה מסוימת, גם אם לא של מאה אחוז, האם ניתן לסמוך עליו או לא. במידה ויש לכם אבטחה מרבית בעסק, הרי שגם העובד יבין שאין טעם לנסות לגנוב מכם. בכל מקרה, לתחושת הביטחון שלכם, עדיף שחדרים חשובים יהיו סגורים בפני עובדי הניקיון בזמן שאתם לא נמצאים במשרד.
מי אחראי על צוות הניקיון
לכל צוות ניקיון ישנו אחראי, אם זה בעל החברה או אחראי מטעמו. לכן, כל בעיה עם הצוות יש להפנות אליו. אך במידה ונתקלתם בחלק שלא נוקה ולא סודר- עדיף להעיר במקום לעובד הניקיון.