הדברים הקטנים הם, כמובן, ההתייחסות למובילים של חברת ההובלות. אלו אשר בעזרתם אנו מעבירים את החפצים ומבצעים את כל ההובלה מן הדירה הישנה לחדשה. מבחינתנו זה נראה טבעי: זו הרי עבודתם והם באים לשרת אותנו, כמו שהם צריכים לשרת כל לקוח שלהם. אך אם נחשוב עליהם לרגע נגלה שגם כאשר הם משרתים אותנו הם מצפים ליחס מסוים מאיתנו.
חשבו על המובילים לרגע, ושימו את עצמכם במקומם: קמים השכם בבוקר , יוצאים לעבוד בידיעה שבמשך כל היום יהיה עליהם להעביר חפצי דירות ומשרדים ממשכנם הישן אל המשאית, ומשם, אחרי נסיעה קצרה או ארוכה, אל משכנם החדש. לעיתים הדבר מתבצע בתנאים נוחים ולעיתים- בחום או בגשם, בלי מעלית. בתוך כך עליהם להקפיד על כל חפץ וחפץ כאילו היה שלהם, אחרת הם עלולים לשלם על שבירתו. מיותר לציין שהשכר איננו תמיד הולם את העבודה.
אין הם מצפים מכם כמובן לרחמים או לתחושת צער, אלא ליחס אנושי. יחס שאתם דורשים מכל לקוח אשר אתם משרתים בעבודתכם, ויחס אשר תעניקו לכל לקוח על מנת שיישאר בחברה שלכם. בסך הכול הם באים לעשות את העבודה אצלכם ו"לחזור הביתה בשלום".
כמו כולנו, גם המובילים בחברת ההובלות חוזרים הביתה עם החוויות מן העבודה, ואם הם יהיו חוויות נעימות-גם הערב שלהם יהיה נעים.
אז מה הוא יחס אנושי וטוב למובילים של חברת הובלות? זה מתחיל בדברים הקטנים: הצעות למשקה, לאוכל, הצעה לפרוסת עוגה בין הורדת ארון להורדת שולחן, הפסקת קפה בין הנסיעות. כך המובילים יבינו וירגישו שאתם מתייחסים לעבודתם ברצינות, ומבינים עד כמה קשה להעביר כל כך הרבה חפצים.
בנוסף, אתם יכולים להקל על המובילים את עבודתם. למשל: פירוק ארונות ושולחנות בטרם הגעתם למקום, פירוק מכשירי חשמל מכל הכבלים שלהם, הובלת חפצים קטנים שאינם זקוקים למשאית הובלה ויכולים להילקח על ידכם למשכנכם החדש. כך גם תחסכו בכסף של הובלה, גם תחסכו בזמן ההובלה וגם בעבודת ההובלה של המובילים.
היחס האנושי למובילים, יזכה אתכם לא רק בתחושה טובה מבחינה אישית, אלא גם יגרום למובילים לעשות עבודה יותר טובה ויעילה, שכן יהיה להם חשוב להם להחזיר לכם באותו מטבע. על מנת להראות להם שאתם מרוצים מעבודתם אתם יכולים להעניק להם טיפ בסיום העבודה. זה ללא ספק יגרום להם לתחושה טובה. גם לכם.