התשובה כמעט ברורה מאליה: האינטרנט. הפעולה הראשונה של כל אדם כמעט, המחפש מוצר או שירות, היא להקליק את מה שהוא מחפש באינטרנט, ולבדוק מה העלה בחכתו. לכן חכם יהיה "לשתול" באינטרנט סרט תדמית, המספר עליך, על העסק שלך או על המוצר שלך בדרך יפה, מקורית ויעילה, ו"עושה" את השיווק והפרסום שלך.
גם אם תרצה לעניין בעסק שלך אנשי עסקים אחרים, למשל, או להציג אותו בתערוכה או בכנס- סרט התדמית הוא האמצעי הטוב ביותר לכך. סרט תדמית העשוי בצורה מקורית וטובה יראה את החברה שלך על נתוניה העסקיים- בצורת דיאגראמות ומספרים- בצורה המעניינת והמקורית ביותר. הוא לא יפסח על שום נתון רלוונטי, והוא ימשוך את הצופים בו להתעניין בחברה ובמוצריה יותר מאשר כל הסבר מלומד או הרצאה.
נושאים לסרטי תדמית יכולים להיות גם אירועים פרטיים, כשבעלי השמחה רוצים להנציח את האירוע המסוים שיישאר לשנים רבות, כגון: קליפים של חתונות, בר- מיצוה, ימי הולדת או כל אירוע אחר. ישנה אפשרות ליצור סרטי משפחה, מצגות וצילומי אירועים שאותם מעוניינים לשמר.
מי מפיק סרטי תדמית? ישנן חברות הפקה המתמחות בתחום זה של יצירת סרטי תדמית, מצגות עסקיות וסרטוני פרזנטציה לתערוכות וכנסים. לרשותן עומדים האמצעים הטכנולוגיים, הגרפיקאים בעלי הראש המקורי והתסריטאים המתמחים בתחום זה. כמובן שכדי להחליט מי יפיק את סרט התדמית שלך עליך לעשות סקר חברות, לברר מחירים, לצפות בעבודות שעשתה חברת ההפקות, ולראות אם הן אכן מספקות את ציפיותיכם, ורק אז – להחליט.
לסיכום, סרט תדמית הוא סרט למטרת פרסום ושיווק בעיקר, אך לא רק. ניתן ליצור סרט תדמית לכל עניין, גם אם הוא למטרות אישיות. עיקרו של סרט התדמית הוא הצגת החברה באופן ברור וקליט אשר יגרה את הצופים לצפות בו. מטרתו היא לשפר את המכירות ולהעלות את הרווחים. המקוריות בפרסום היא החשובה ביותר וככל שנרבה להפתיע את הצופים ואת המתחרים- כן ייטב.