כך גם סרט מוצר- סרט אינטרנט אשר מוכר חברות, שירותים ומוצרים בעזרת סרטי תדמית קצרים. סרטים אלה מיועדים לגולש, זה היושב בבית ונכנס לאתר החברה. הם מבקשים להרשים אותו כדי שיכיר את החברה שלהם טוב יותר, או לגולשים אשר מבקרים להנאתם באתרים שונים, וסרטי תדמית שונים רצים על המסך שלהם בין כתבה לכתבה.
סרטי תדמית, כמו סרטים רגילים, מיועדים קודם כל לקהל הצופים המביטים בהם. לכן העבודה עליהם צריכה לפנות אליהם, ורק אליהם. על מנת שהסרט יהיה מתאים לקהל אליו הוא נועד, יש לבצע עבודה מקדימה. לא פחות חשוב- יש להבין כיצד פונים אל אותו קהל על מנת ליידע אותו בקיום הסרט המיועד אליו, ובאפשרות ליהנות ממנו.
על מנת שהסרט יתאים לקהל אליו הוא מיועד יש לבצע בקהל היעד עבודת פילוח: לבדוק מי הוא אותו קהל אשר אליו רוצים לפנות, ולפלח אותו לפי גיל, מין, השכלה וכדומה. כמובן שהפילוח נעשה בהתאם ללקוחות החברה או אל פלח השוק שאליו החברה רוצה לפנות באמצעות סרט זה. לעיתים יעלו מספרי סרטי תדמית, באתרים שונים, אשר יתאימו לקהלים שונים אשר גולשים באותם אתרים.
לאחר שפילחנו את הקהל יש לבצע עבודה של פנייה אל אותו קהל: הפנייה תיעשה באמצעים ויזואליים, ורבאליים וכדומה. יש להתאים את הסרט עצמו לקהל: לדעת כיצד לפנות לקהל צעיר, וכיצד להבדיל בפנייה בין קהל צעיר לקהל מבוגר. המוסיקה שתושמע לקהל צעיר, למשל, לא תתאים בהכרח לקהל מבוגר. אותו הדבר אמור גם לגבי צבעי הסרט, הדיאלוגים בו ואפילו לא המסרים.
חשוב מאוד שבכל מקרה הפנייה אל הקהל, תיעשה באופן מכובד, ישיר, אמין, ובאופן שיגרום לקהל להבין שאנו רוצים אותו איתנו, ושהוא חלק מאיתנו. לא פחות חשוב- להבהיר לצופה שהשייכות אלינו היא דבר מיוחד אשר יגרום לו להרגיש טוב. כאשר הפנייה לקהל היעד נעשית באופן מכובד ואמין- אנו קונים אותו. בתחילה הוא ישתכנע לראות את הסרט עד סופו, ובעקבות כך- אולי להיות לקוח שלנו. בסופו של דבר, פילוח הקהל שלנו הוא הכלי הראשון והחשוב ביותר לביצוע סרט לאינטרנט ולמשיכת לקוחות אלינו.
מצגות עסקיות יכולות לכלול קטעי וידאו וכמובן סרט תדמית המבהיר על עיסוקכם.