אנשים רבים בוחרים להציג את החזון שלהם בדרך ויזואלית. כך נותנים לתמונות ולמראות לדבר בשמם. אלו אמורים להציג את החברה ואת עובדיה בצורה הטובה והישירה ביותר.
כל פנייה שכזו ללקוח או משקיע תלויה כמובן באדם אליו אתם פונים ובמה שאתם רוצים לשדר לו.
סרטים ללקוחות
דרך אחת להציג את החזון שלכם הוא על ידי קליפים של אנימציה. קליפים אלה טובים כשמדובר בחברה צעירה, הפונה ללקוחות צעירים. עבור קהל לקוחות זה מפיקים סרטונים קצרים המציגים את הקשר בין החברה לדור הצעיר, לא רק על ידי מבנה הסרט אלא גם על ידי המסר שהוא מבקש להעביר ללקוחות. סרט אנימציה מצחיק, עם טכסט שמתאים לדור הצעיר, יכול לכבוש אותו ולהראות שיש לעסק ולדור הצעיר שפה משותפת. כך קהל הלקוחות הצעיר ירגיש קשר אל החברה.
לקהל לקוחות מבוגר יותר ניתן לפנות על ידי הפקת סרטון אמיתי. סרטון אשר מציג את העסק כמו שהוא, דרך עובדי העסק, המנהלים שלו, המוצר שהעסק מייצר ומשווק, ועד המיקום בו העסק נמצא. סרטון כזהיהיה מלווה בדרך כלל בקריינות של קריין אמין, סמכותי, אשר יגרום ללקוח תחושה שהוא יודע על מה הוא מדבר, ושניתן לסמוך עליו.
סרטים למשקיעים
קיימות שתי דרכים עיקריות שבהן ניתן לפנות אל משקיעים פוטנציאליים: הדרך הראשונה היא, בדיוק כמו אל קהל לקוחות מבוגר, על ידי הפקת סרטון המציג את החברה ועבודתה. סרט זה יכלול יותר ראיונות עם המנהלים ויותר תמונות ממקום המחקר או הייצור של העסק.
הדרך השנייה היא על ידי הכנת פרזנטציה אשר תלווה בהסבר שלכם. הפרזנטציה תעמוד על בסיס נתונים שונים של החברה. משקיעים ירצו לדעת את מחזור המכירות שלכם, העליות במכירות, היעדים שהצבתם בפניכם ומה התוכניות שמתגבשות כעת כדי לצאת לפועל בעתיד. חשוב שהצגת הדברים תהיה אמינה, תיתמך במסמכים שהמשקיעים יוכלו לקרוא, ובאפשרות שלהם לקבל תשובות לכל השאלות שיעלו בדעתם מתוך הנאמר בפרזנטציה.
אם אתם פונים אל קהל רחב בבת אחת- הרי שסרט מבוים יכול להיות פתרון הולם. הכוונה לערבים בהם חברות מציגות את עצמן למשקיעים או לקוחות. לצורך כך תוכלו לבצע צילום סרטים שונים והצגתם בפני הקהל המגיע ליריד או לתערוכה. סרטים אלה יציגו ראיונות עם לקוחותיכם, עובדים ומנהלים שלכם. בראיונות אלו יוכל קהל הצופים לשמוע על החברה שלכם, בנוסף למראות שונים שתראו להם בסרט כמובן.
הצגת סרט לקהל לקוחות או משקיעים צריך להיות לא רק אמין, אלא גם להראות את חוסנה וחוזקה של החברה, להציג ביטחון עצמי וחזון בר ביצוע. כיום אנשים בעולם אוהבים לשמוע לא רק על התרומה העסקית שלכם אלא גם החברתית, ולכן הראו מיזמים חברתיים שאתם עושים, כיצד אתם שומרים על איכות הסביבה ועל זכויות העובדים שלכם. אלה יראו שאתם לא רק חברה עסקית אלא גם חברה מוסרית. לקהל הלקוחות או המשקיעים יהיה קל יותר להתחבר אליכם בדרך זו.