שימוש בשירות חברת שליחויות בצורה חכמה יכול לפתור חלק גדול מהבעייה ובצורה ישירה לשפר את תזרים חברת שליחויות
מהלכי גבייה טלפונית מול חברות ופרטיים בדרך כלל כוללים את השלבים הבאים:
א. אישור חשבונית מול הלקוח
ב. מעקב לאחר חתימות בתוך הארגון \ חברה
ג. אישור הכנת התשלום
ד. אישור שליחת התשלום בדואר.
למרבה הפלא, המון חברות בישראל טוענות להמצאות בשלב הצק בדואר, כאשר בפועל החשבונית עוד לא אושרה, הצק עוד לא נחתם או שעדיין לא נתקבל אישור לתשלום מבעלי החברה או הנהלתה.
כאן נכנסת עזרתה של חברת שליחויות !
עוד בתחילת השיחה של מחלקת הנהלת חשבונות או מחלקת הגבייה בחברתך מול הלקוח יש לבקש שכאשר הצק יוכן אין לשלחו בדואר, בשלב זה הלקוח מבין שקפיצה לשלב ד. "הצק בדואר" אינה אפשרית ולכן כל עיכוב בתשלום או חריגה בתנאים היא בצידו ולא באדיבותו של דואר ישראל.
תוך מספר שבועות כבעל עסק תבחין בהבדל, התוצאות הישירות: מעקב אמיתי לאחר סטאטוס תשלום של לקוחות והקדמת תשלום בפועל.
תזרים נעים.