כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום ביטוח צד ג.

 
 

ביטוח צד ג' - שלא יעבדו עליכם

כמה פעמים בחיים קרה לכם שפגעתם קלות ברכב של נהג אחר, החלפתם פרטים עם הנהג הנפגע, האמנתם שהעניין ייגמר במהירות ובפשטות, אך מהר מאוד גיליתם שהנהג השני החליט לנצל את התאונה הזאת כדי לערוך לרכב שלו שיפוץ כללי על חשבון הביטוח שלכם ועל חשבונכם? מקרים כאלה קורים לא פעם אם לא יודעים כיצד לנהוג אחרי תאונה.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לביטוח רכב - ביטוח צד ג'
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
ביטוח צד ג' אותו אתם עורכים עם רכישת הרכב מגן עליכם מפני תביעות עתידיות של בעלי רכב, אשר עמם הייתם מעורבים בתאונה. באמצעות תשלום לחברת הביטוח, משתתפת זו בכל תביעה שמוגשת נגדנו על פגיעה ברכב שמצריכה תיקון כלשהו. בכל פוליסה של ביטוח צד ג נקוב סכום השתתפות עצמית אשר קובע כמה אנו משלמים לתובע מעבר לתשלום של חברת הביטוח.
 
בטרם נסביר כיצד יש להימנע מתביעות שווא של נפגעים, יש לומר תחילה שכמעט כל מקרה של תאונה בין כלי רכב יתבע הצד הנפגע כסף, גם רכבו לא נפגע, וכל פגיעה שהתובע טוען שיש בו היא פרי דמיונו. מעטים המקרים בהם אנשים מוותרים על תביעות אלו. לרוב הם ישתמשו בתביעות אלו כדי לתקן שריטות או צבע שהתקלף במקום בו הרכב נפגע. יש לציין שלא מעט ממקרים אלו כלל לא מגיעים לביטוח, אלא נגמרים בין הפוגע לנפגע.
 
על מנת להימנע מתביעות שעולות על אופי הפגיעה יש לעשות מספר דברים: ראשית- יש לצלם את הרכב הנפגע. כיום בחלק גדול מן הפלאפונים יש מצלמות המאפשרות צילום מיידי. צילום זה יראה את הרכב מיד אחרי שנפגע, וכך, אם הוא יהיה מעורב בתאונה עתידית, לא יוכל הנהג הנפגע לטעון שאתם אלה אשר גרמתם לכך. במידה ואין לכם מצלמה ניתן לנסוע למקום מגורי הנהג ולצלם את הרכב. מוטב לעשות זאת עוד באותו יום.
 
שנית, יש לחפש עדים אשר יהיו מוכנים להעיד עבורכם במידה והדבר יגיע למשפט או לתת הצהרה לחברת הביטוח לטובתכם. עדים אלו כמובן חייבים לומר אמת, ומוטב שיוכלו להעיד הן על מקרה התאונה והן על הפגיעה שיש ברכב הנפגע. כך יהיה מי שיוכל לעמוד לצידכם במקרה של תביעה.
 
כמו כן יש לרשום או לצלם בדיוק מה יש ברכב הנפגע. אם יש לו גרר, מגנים, פח מכופף או פנס שבור בחלק אחר של הרכב. זאת על מנת שמצב הרכב יתואר בדיוק כפי שהוא ברגע התאונה.
 
חשוב לזכור שכל תאונה בה אתם מעורבים ובה נפגע רכב אחר אשר בעליו תובע אתכם ואת חברת הביטוח שלכם מעלה את גודל הפוליסה שתצטרכו לשלם בפעם הבאה כשתחתמו על פוליסה חדשה של ביטוח צד ג'. לכן עליכם לדאוג שכל תביעה תהיה ממוקדת ופחותה ככל הניתן. במידה והתובע יתבע אתכם על הרבה יותר ממה שהוא צריך, ותוכלו להוכיח זאת, גם התביעה המקורית שלו תפגע, שכן אמינותו תפגע. יש לקחת זאת בחשבון הן כתובעים והן כנתבעים. 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.